top of page

Začiatok povinností

Prázdniny ubehli ako voda, no nie?

V Pondelok sa vám mnohým začala škola a preto vám prajem veľa síl a trošku si to aj užívajte. Možno si myslíte, že to sa užívať nedá, ale verte mi. Stredná škola bola tá najlepšia. Počas nej sa dialo najviac zaujímavých vecí, počas nej som najviac cestovala, mala som párkrát zlomené srdce, ale aj tak by som sa do toho obdobia hneď vrátila! Niekedy ma normálne mrzí, že som sa neučila viac, že som ten čas na strednej nevyužila zmysluplnejšie. Ale to už teraz nezmením, môžem na to už len spomínať.

Prečo nad tým teraz tak rozmýšľam? Asi preto, že som v pondelok bola na mojej strednej. Bola som pozrieť triednu, iných učiteľov, trochu pokecať, pospomínať si a som strašne rada, že som bola. Vrátiť sa takto na strednú bolo pre mňa strašne super. Ale nebojte sa, ja som si tu školu tiež neužívala, tiež som do nej občas chodila s odporom, hádala som sa so spolužiačkami, občas som bola drzá, ale takéto obdobie máme asi naozaj všetci. Keď však strednú školu skončíte, tak vám podľa mňa začne chýbať.

Tento outfit je jedným z back-to-school outfitov. Nosíte skôr ruksak, alebo kabelku? U mňa je to tak 50 na 50. Tento ruksak je obrovský, môžeš ho nosiť na ramenách, alebo aj v ruke. Ja som si do neho zbalila všetky veci na fotenie plus topánky. A ešte v ňom bolo miesto! Určite s ním aj o týždeň budem cestovať späť do UK, keďže je taký magický ako slávna Hermionina kabelka a vojde sa do neho nesmierne množstvo vecí.

foto: Ľubomír Kušmirek fotograf #bonprix #bonprixitsme #bonprixbloggers


bottom of page